ENJIN CARIAN BAHAN

Selasa, 29 Julai 2008

Prasangka......

Saya tak tahu nak mulakan bagaimana.................... Tapi saya mulakan begini........

Berdasarkan pertemuan dengan beberapa pelajar, saya merasakan ada hubungan yang lompang antara kita. Ada sedikit salah tanggapan antara kamu (pelajar) dengan saya. Ada yang beranggapan saya yang menjadi pengheboh yang menceritakan hal-hal kome tu kepada guru-guru lain. Maknanya dari saya le hal-hal peribadi kome tu tersebar dikalangan guru. Begitulah lebih kurang senario yang tengah bermain kat kepala saya ni.

Sebenarnya saya bukan jenis macam tu. Saya tak tau banyak hal kome. Apa yang saya tau adalah apabila cikgu lain merujuk dan menceritakankan kepada saya. Sebab saya guru disiplin. Hal kome bercinta, bawa handphone, dating, tak serius dalam pelajaran, dll bukan saya tau semua hal kome tu. Yang saya tulis dalam blog ni pun tak de cikgu lain yang tau kecuali yang buka blog saya jer.

Jadi bila saya dengar ada tanggapan negatif kepada saya, saya rasa kecil hati juga. Adakah kamu suka cikgu yang tak hirau hal-hal kome yang tak betul tu. Itu sporting namanya ker ?? Cikgu macam tu cikgu yang *******????

Lihatlah dengan mata hati.......dengan mata hati........

( Harap kome faham apa yang tersirat dari tulisan saya.....terutama deme yang berkenaan.. )

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

PENYOKONG BLOG SEJARAH

PENAFIAN :

Penulis blog tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang kehilangan, kerugian atau kerosakan yang diakibatkan oleh penggunaan maklumat yang dicapai daripada mana-mana bahagian dalam laman blog ini. Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster dan/atau Lain-Lain Penulis.