ENJIN CARIAN BAHAN

Isnin, 14 Julai 2008

Kem Sehari Sejarah STPM Zon Utara

Pada 15 Julai 2008 ( Selasa ), saya tak bertugas di sekolah. Saya ke Kamunting ( SMK Kamunting ) sebagai urusetia/fasilitator program berkenaan. Harap masa P&P kelas saya, gunakan sebaik mungkin. Siapkan bahan pembentangan dan yang berkaitan dengan Sejarah 1 sahaja. Hari Rabu kita akan bermula sesi pembentangan.
Bagi kelas 6 AH dan 6AM, agihan soalan pembentangan berdasarkan modul dalam blog ini belum saya agih. Kamu buat dulu soalan yang saya agihkan berdasarkan buku warna hijau tu.
OK, sukses selalu.

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

PENYOKONG BLOG SEJARAH

PENAFIAN :

Penulis blog tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang kehilangan, kerugian atau kerosakan yang diakibatkan oleh penggunaan maklumat yang dicapai daripada mana-mana bahagian dalam laman blog ini. Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster dan/atau Lain-Lain Penulis.