ENJIN CARIAN BAHAN

Selasa, 26 Ogos 2008

HADIAH HARI JADI 24 OGOS

Saya nak ucap terima kasih kepada Fadz ( 6 Atas Maliki ) sebab memberikan hadiah sempena hari jadi saya pada 24 Ogos lepas. Tak sangka pulak saya diberi hadiah hari jadi. Suatu penghargaan pada saya. Tambahan pulak saya ni cikgu yang agak tegas ( tapi tah , kadang-kadang tak juga ). Cikgu disiplin, nak buat macam mana.

Sekali lagi, terima kasih kerana pemberian hadiah tu. Bukan harga jadi nilaian tapi keikhlasan. Namun begitu, hadiah yang paling istimewa yang dinantikan adalah hadiah yang saya minta masa hari guru dulu. Masih ingat ? Taburkan untuk saya A sebanyak mungkin untuk subjek Sejarah, khususnya Sejarah 1 ! Boleh ? Ada berani ?

Insyaallah, saya akan terus bantu kamu dan kawan-kawan yang lain. Cuma dengarlah nasihat saya yang ikhlas tu. Sebab pengalaman mengajar senior-senior kamu dulu, kadang-kadang memeritkan hati dan perasaan saya. Isu yang selalu saya mainkan seperti cinta monyet, buang masa, tak serius dalam pelajaran, dan malas membaca adalah merupakan antara penghalang utama sasaran lepas. Baikilah kelemahn ini.

Nasihat saya, selalulah online blog saya untuk ambil info terkini yang saya 'update' kan. Walaupun ada yang merungut, tapi kamu semua kena terima kaedah belajar ICT. Ubahlah minda walaupun kamu semua budak kampung. Jangan cari alasan tapi usahalah melepasi halangan yang kamu hadapi.

Ingat blog ini saya buat khusus untuk kamu, wahai pelajar-pelajar SMK DARY ! Jangan sia-siakan.

Saya cikgu Sejarah 1 kamu yang selalu mendoakan kejayaan kamu semua.
Dengarlah nasihat saya....

2 ulasan:

Cik 373 berkata...

cikgu dpat pen baru!!
hahax...
Slamat Hari Jadi Cikgu!!
yang ke...... (ntah)

FARAHNYEMAHMULYA berkata...

pen
pen
pen
pen lama ada lagi ke tak
heh

Related Posts with Thumbnails

PENYOKONG BLOG SEJARAH

PENAFIAN :

Penulis blog tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang kehilangan, kerugian atau kerosakan yang diakibatkan oleh penggunaan maklumat yang dicapai daripada mana-mana bahagian dalam laman blog ini. Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster dan/atau Lain-Lain Penulis.