ENJIN CARIAN BAHAN

Jumaat, 9 November 2007

SELAMAT BERCUTI

Assalamualaikum wth kepada semua pelajar yang disayangi,

Bahan untuk tugasan masa cuti sedang dalam proses untuk disiapkan. Saya agak busy sikit. So, sikit hari lagi saya akan siapkan. Harapan saya, semua pelajar saya akan membuat ulangkaji sebaik mungkin pada masa cuti panjang ini. Untuk skor A awak semua perlu banyak membaca dan latihan.

OK, jangan lupa buka blog saya semula selepas ini.

Cikgu Rasman.

Hayati video klip ini...............

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

PENYOKONG BLOG SEJARAH

PENAFIAN :

Penulis blog tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang kehilangan, kerugian atau kerosakan yang diakibatkan oleh penggunaan maklumat yang dicapai daripada mana-mana bahagian dalam laman blog ini. Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster dan/atau Lain-Lain Penulis.