ENJIN CARIAN BAHAN

Sabtu, 31 Julai 2010

CERAMAH SKOR A SEJARAH 1

Program yang dirancang di SMK Kuala Kubu Bharu telah pun selesai. Peserta terdiri daripada para pelajar Pra-Universiti SMK Kuala Kubu Bharu, SMK Syed Mashor Batang Kali dan SMK Sungai Choh.

Pukul 3.30 petang baru sampai rumah. Saya pandu kereta dengan berhemah sekali. Singgah rehat 2 kali. Ikut had laju yang dibenarkan. Inilah pemanduan jarak jauh yang paling berhemah dalam hidup saya. Had laju 60 km/j di jalan yang saya lalui tersangatlah ‘slow’nya. Saya mencadangkan pihak majlis bandaran berkenaan kena nilai semula kewajaran had laju yang ditetapkan. Jalan dah cantik, jadi kasi naik sikit la had lajunya. Tahu kenapa saya bawa sentimental jah ?? Banyak perangkap had laju, sekali kena RM 300 samannya. Tak tahan beb ……..Mati kawe lagu nih ……

Kepada Cikgu Norhayati yang menjemput saya untuk slot Sejarah 1, saya berharap puan berpuashati dengan slot kendalian saya. Saya merasakan ada sedikit kekurangan kerana kondisi saya masih belum cergas sepenuhnya daripada demam. Badan dok rasa seram sejuk jah. Idea pun rasa berat nak keluar……. 

Khusus kepada semua pelajar di sana, harap dapat input baru atau sekurang-kurangnya dapat mengukuhkan apa yang telah sedia diketahui. Kejayaan anda adalah kegembiraan saya walaupun sumbangan saya hanya sekelumit sahaja.

Selamat Belajar.

[ SOKONG BLOG INI, SILA SIGN BUKU PELAWAT ]

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

PENYOKONG BLOG SEJARAH

PENAFIAN :

Penulis blog tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang kehilangan, kerugian atau kerosakan yang diakibatkan oleh penggunaan maklumat yang dicapai daripada mana-mana bahagian dalam laman blog ini. Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster dan/atau Lain-Lain Penulis.