ENJIN CARIAN BAHAN

Rabu, 7 Oktober 2009

PECUTAN AKHIR 2009

Salam sejahtera semua pelajar saya di SMK DARY khususnya,

Kini kita semakin hampir ke puncak usaha. Saya telah bekalkan dengan soalan pecutan akhir skor A dan soalan percubaan beberapa negeri dengan skema yang hampir lengkap.

Saya tak mahu banyak bicara lagi. Saya ingin tegaskan, saya amanahkan kepada kamu semua baca bahan-bahan tersebut ke semuanya........ saya ulang, ke semuanya. Ini adalah usaha dan ikhtiar kita. Alat hampir cukup dan lengkap. Gunakan dengan semaksimum mungkin.

Elakkan rasa tension yang melampau. Jangan kacau jiwa dengan perasaan yang bukan-bukan supaya tidak jiwa kacau. Dekatkan diri dengan ALlah. Banyakkan berdoa, solat hajat dan buatlah solat dhuha. Elakkan maksiat sebab ilmu itu Nur dan nur tak boleh bercahaya dengan maksiat. Saya yakin Allah akan bantu kamu. Bantu kita. Yakin !!!

Ingat, tiada kejayaan tanpa usaha. Bila usaha perlu tawakkal dan sentiasa berdoa. Saya sentiasa bersama kamu semua dalam doa saya.

Selamat berusaha. Gunakan masa dengan bijaksana.

[ SOKONG BLOG INI, SILA SIGN BUKU PELAWAT ]

4 ulasan:

♥ Nur Hazlina Binti Mohd Fisol ♥ berkata...

Salam ziarah perdana...

Syukur ke hadrat Ilahi, akhirnya saya bertemu blog cikgu yang pada pengamatan saya sangat lengkap dgn persediaan menghadapi Stpm untuk paper sej! TQ ckg...amat saya hargai kesungguhan ckg sediakan blog ini...

Doakan saya agar dimurahkan rezeki untuk mendapat A SEJ STPM'09 :)

.:. Saya skor A sej trial :) soalan exam sek penang la...

wassalam

Tanpa Nama berkata...

saya rasa soalan tahun ni agak mencabar,, jadi saya syorkan pada rakan rakan agar lu pikirlah sendiri!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

assalamualaikum pada smua cndidate stpm,,harap kamu bacalah buku2 sejarah dengan nama allah,semoga segala pelajaran diberkati olehNYA..

Tanpa Nama berkata...

ko saja tah..
kami ndada kaitan..
doa tah sendiri..

Related Posts with Thumbnails

PENYOKONG BLOG SEJARAH

PENAFIAN :

Penulis blog tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang kehilangan, kerugian atau kerosakan yang diakibatkan oleh penggunaan maklumat yang dicapai daripada mana-mana bahagian dalam laman blog ini. Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster dan/atau Lain-Lain Penulis.