ENJIN CARIAN BAHAN

Isnin, 27 September 2010

SOALAN PERCUBAAN SEJARAH STPM 2010

Saya masih sedang berusaha mengemaskini bahan Soalan Percubaan Sejarah 1 dan 2. Setakat ni, tu jer yang dapat diusahakan. Semua soalan yang saya dapat melalui emel telah saya terbitkan dalam blog ni.

Ramai yang bertanya , kenapa tak ada skema ? Sebenarnya hanya soalan sahaja kebanyakkannya yang dihantar kepada saya. Saya mohon maaf kerana hanya itu yang mampu diusahakan. Mana yang hantar skema semua telah saya upload kan. Hanya download saja kat situ. Apa yang dihantar, itulah yang saya terbitkan.

Harapan saya masih ada yang ingin berkongsi bahan terutama skema Percubaan 2010. Semoga usaha ini ada keberkatannya. Berkat ni suatu benda yang tak nampak dengan mata kasar. Fikir-fikirkanlah.

Harap maklum

[ SOKONG BLOG INI, SILA SIGN BUKU PELAWAT ]

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

teacher , can see you're try ur best to help examinee.we appreciete it.
you're really a good teacher tat i met before,thanks you, u help me a lots.

Related Posts with Thumbnails

PENYOKONG BLOG SEJARAH

PENAFIAN :

Penulis blog tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang kehilangan, kerugian atau kerosakan yang diakibatkan oleh penggunaan maklumat yang dicapai daripada mana-mana bahagian dalam laman blog ini. Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster dan/atau Lain-Lain Penulis.