ENJIN CARIAN BAHAN

Rabu, 30 Jun 2010

SYIRIK DI DALAM PEMERINTAHAN NEGARA

Sedutan dari ceramah Sheikh Imran Hossein mengenai umat Islam yang hampir kesemuanya hidup didalam syirik kerana mengambil undang-undang sekular melebihi undang-undang Allah. Moga ianya dapat membuka mata kita agar kembali kepangkal jalan, Insyaallah.







4 ulasan:

Mohamad Azhaari Shah Sulaiman berkata...

Salam. Begitu rupanya. Cikgu, apakah langkah yang kami, remaja generasi baru boleh ambil untuk menukarkan sistem pemerintahan yang diamalkan di Malaysia kepada sistem pemerintahan bercorakkan islam?

Cikgu Rashman berkata...

Kita mesti terima Islam sebagai A way of live @ Nizamulhayah. Terima Islam keseluruhannya dalam hidup kita. Jadilah remaja yag ada peduli dengan Islam... Bila kita letak Islam dalam hidup sebagai yg paling atas, apa yg kita buat pun kita akan timbang dr sudut apa Islam kata, sama ada dari sudut aqidah, syariah dan akhlak. fahamkan.

prof huzz berkata...

Salam,terima kasih atas peringatan yg disampaikan.Akan saya sampaikan kepada rakan yg lain,insyaallah...

Mohamad Azhaari Shah Sulaiman berkata...

Terima kasih , cikgu :D

Related Posts with Thumbnails

PENYOKONG BLOG SEJARAH

PENAFIAN :

Penulis blog tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang kehilangan, kerugian atau kerosakan yang diakibatkan oleh penggunaan maklumat yang dicapai daripada mana-mana bahagian dalam laman blog ini. Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster dan/atau Lain-Lain Penulis.