ENJIN CARIAN BAHAN

Selasa, 2 Februari 2010

LAP TOP ROSAK !!!


Salam sejahtera semua,

Saya tidak dapat meng'update' blog ini kerana masalah teknikal. Lap top saya ada masalah pada  mother board nya dan sekarang ada kat pusat servis Toshiba . Entah kenapa mother board rosak dan dalam proses penggantian. Mujur masih dalam waranty. Ni dah masuk 3 minggu saya tergantung kerja. Bahan saya banyak dalam lap top tu. Mujur juga hard disk tak KO. Kalau tak, habis semua data. 

Patutnya minggu ni lap top saya siap. Banyak kerja dah tertangguh. Update blog dan urusan kerja sekolah juga tertangguh. 

Kepada semua pelajar khususnya pelajar saya di SMKDARY, gunakanlah blog ni sebaik mungkin. Jika ada kebaikan daripadanya, ambillah manfaatnya. Namun jika ada kelemahan, bantulah untuk kebaikan kita semua. Saya bukanlah yang terbaik. Saya hanya mengusahakan suatu kerja yang saya anggap amal jariah yang mungkin berguna kepada mereka yang memerlukan.

Saya ada cadangan untuk kebaikan kita semua. Harap dapat sambutan daripada semua pihak guru dan pelajar. Saya akan tulis dalam entri akan datang. Tunggu dan berilah kerja sama ....... apa yang penting ialah kerja sama !

Salam sejahtera. Selamat belajar.

[ SOKONG BLOG INI, SILA SIGN BUKU PELAWAT ]

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

PENYOKONG BLOG SEJARAH

PENAFIAN :

Penulis blog tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang kehilangan, kerugian atau kerosakan yang diakibatkan oleh penggunaan maklumat yang dicapai daripada mana-mana bahagian dalam laman blog ini. Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster dan/atau Lain-Lain Penulis.