ENJIN CARIAN BAHAN

Selasa, 24 November 2009

SEJARAH 1 STPM 2009

Salam semua khususnya pelajar saya SMKDARY,

1. Sejarah 1 dah selesai. Majoriti kata susah dan saya tidak menafikannya. Apa yang saya bimbangkan menjadikan kenyataan. Ramai yang seolah-olah tidak mempunyai fakta untuk menjawab soalan. Saya dah mengingatkan kamu semua tentang hal ini. Baca pesanan saya semula !

2. Bagi pelajar saya, apa yang kita telah bincang sepatutnya sudah mencukupi untuk kamu menjawab soalan. Sepatutnya soalan 2, 4 dan 8 serta soalan 12, dan 15 tidak menjadi masalah dan menjadi pilihan pelajar saya. Tapi ramai yang spot dalam skop yang kecil. Saya dah tegaskan perkara ini bahaya !

3. Apa yang terjadi sudah menjadi Sejarah. Beri perhatian kepada Sejarah 2 pulak. Kamu masih ada peluang untuk memperbaiki prestasi kamu dalam Sejarah. Jangan buat kesilapan yang sama dalam kertas 2.

4. Teruskan usaha. Selamat berjaya.

[ SOKONG BLOG INI, SILA SIGN BUKU PELAWAT ]

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

maafkan saya cikgu
doakn kami 5A1..--ammar

Tanpa Nama berkata...

saya mohon maaf cikgu..
betul kata ammar tu..
(adnan)

Tanpa Nama berkata...

terima kasih atas semua nota cikgu .

banyak membantu .

soalan memang susah .
tapi nasib baik berpihak pada saya kerana apa yang saya spot semua masuk ,

thanks to GOD
:)

Tanpa Nama berkata...

salam,cikgu saya mntk maaf klu result sej1 saya nnt x mmuaskn.ad 2soklan yg sy cnfius.tp sy msukkn skli jwpn yg soklan nak 2.tp tkt xmnepti ap yg dia nk. sy mntak MAAF skali lg n hrp ckgu doakn kejayaan sy. Alhamdulillah,sej2 td sy bleh bt n agk yakin.hope dpt bntu sy prbaiki result sy. TERIMA KASIH ATAS DIDIKAN CIKGU.

suhoney cool berkata...

Assalamualaikum.. sy mmg nk sgt jd ckgu sej tp kptsn sy br2 nie mmbtkn sy pth smgt.. sggh mgecewakan sy.. mcm mn sy nk mmp'baiki prestasi sy..

Related Posts with Thumbnails

PENYOKONG BLOG SEJARAH

PENAFIAN :

Penulis blog tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang kehilangan, kerugian atau kerosakan yang diakibatkan oleh penggunaan maklumat yang dicapai daripada mana-mana bahagian dalam laman blog ini. Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster dan/atau Lain-Lain Penulis.