ENJIN CARIAN BAHAN

Selasa, 29 September 2009

SOALAN PERCUBAAN STPM 2009

Masih tak banyak soalan dan skema dari negeri lain yang ingin berkongsi bahan. Mungkin masih belum habis trial agaknya. Harapan saya usaha murni ini akan dapat sambutan positif.

Guru @ pelajar hanya perlu hantar softcopy soalan dan skema melalui emel kepada saya. Tak rugi rasanya berkongsi ilmu. Saya akan publish ke semuanya bila sudah banyak negeri yang hantar. Boleh download kat sini nanti. Kesian rakan-rakan yang dah hantar. Biarlah 'win-win'. Setuju ?

Bagaimana rakan-rakan guru @ pelajar dari Kelantan, Kedah, Pulau Pinang, Melaka, Selangor, Sarawak, Johor, Negeri Sembilan ?? Soft copy soalan dan skema tentunya tak ada pada pelajar. Jadi kepada rakan guru, terutama yang terlibat membuat soalan dan menyimpan salinan dalam bentuk soft copy, marilah kita sama-sama menjayakan hasrat murni membantu pelajar-pelajar kita. Segera emel kepada saya bahan soalan tersebut supaya perkongsian bijak dapat dicapai.

Saya hanya mengusahakan dan kita semua penentu kejayaan usaha ini.
Terima kasih.



[ SOKONG BLOG INI, SILA SIGN BUKU PELAWAT ]

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

PENYOKONG BLOG SEJARAH

PENAFIAN :

Penulis blog tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang kehilangan, kerugian atau kerosakan yang diakibatkan oleh penggunaan maklumat yang dicapai daripada mana-mana bahagian dalam laman blog ini. Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster dan/atau Lain-Lain Penulis.