ENJIN CARIAN BAHAN

Isnin, 18 Mei 2009

HADIAH HARI GURU........


Hadiah daripada 'anak-anak angkat'.....
Hari ini sambutan Hari Guru peringkat sekolah. Tak taulah meriah atau tidak sebab saya hanya sampai ke sekolah pada pukul 12.00 tengah hari.Ada jemputan Hari Anugerah Gemilang SMKA Sultan Azlan Shah, Bota.
Saya nak ucap tahniah kepada PERTINA kerana berjaya menguruskan sambutan Hari Guru tahun ini. Juga kepada pelajar lain yang terlibat secara langsung atau tidak langsung. Juga nak ucapkan terima kasih kepada pelajar yang beri hadiah kepada saya. Emmm.....saya abadikan dalam gambar di atas. Dengarnya ada orang tujukan lagu pada saya....lagu apa yek ? Malangnya saya tak dapat dengar lagu tu ......... Juga terima kasih pada Hetty, Auni kerana menghadiahkan cabutan bertuah buat saya....juga pada Syikin yang memberikan hadiah tu. Harap cikgu lain tak marah. ho.....ho.
OK....esok ada exam lagi. PPT tak habis lagi. Buat sehabis baik.....

[ SOKONG BLOG INI, SILA SIGN BUKU PELAWAT ]

3 ulasan:

Megat Azfar berkata...

haah!! ade...deme selitkan name cikgu rasman dalam lagu tuh!! wah!! cikgu lain mesti cemburu!!

cikgu!! banyak hadiah!!! cemburu saya!!

p/s: Peminat saye tak bagi pon adiah kat saye!! :p

Cik 373 berkata...

slamat hari guru cikgu...
xt'lmbat wish kn?

a'a cikgu... specially dedicated tuk cikgu tpi ckgu xde plak.. msti sdih dak2 tue..

p/s: ckgu, xnk kongsi hdiah2 tue ngan sye ke??

KOMplOT [CT 6AH] berkata...

salam cikgu,byk btol ckgu dpt hadiah eik.

E2 tndanya cikgu famous kt skolah SMKDARY.

KUAT LEEEEEEEEEEEEEE.

Related Posts with Thumbnails

PENYOKONG BLOG SEJARAH

PENAFIAN :

Penulis blog tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang kehilangan, kerugian atau kerosakan yang diakibatkan oleh penggunaan maklumat yang dicapai daripada mana-mana bahagian dalam laman blog ini. Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster dan/atau Lain-Lain Penulis.