ENJIN CARIAN BAHAN

Rabu, 21 Januari 2009

Sampai Kiamat Yahudi Tak Akan Berdamai Dengan Islam

Terkadang rasa simpati wujud juga buat bangsa Yahudi yang sering dihalau ke sana ke mari….tapi perasaan itu akhirnya hangus terbakar juga bila mana membaca dan melihat sendiri sikap tamak dan kezaliman bangsa yang paling dilaknat Allah ini.

Bangsa Yahudi inilah yang pernah cuba membunuh Rasul-Rasul yang dilantik oleh Allah termasuklah Rasulullah, Muhammad s.a.w. Mereka jugalah yang cuba memecahbelahkan umat Islam dalam peristiwa Masjid Dhirar dan Perang Ahzab.

Bangsa Yahudi ini telah menghafal sejarah pengusiran mereka dari yang berentetan diseluruh dunia. Mereka bukan sahaja pernah diusir dari tanah arab atau pun Baitulmaqdis. Malah dalam pemerintahan Kerajaan selain dari Islam pun mereka pernah diusir dan dihalau dengan penuh penghinaan.

Merujuk kepada penulisan Dr Abdul Rahman dalam artikelnya yang bertajuk “Tahukah Anda Yahudi Suka Dicemuh” beliau telah menyenaraikan sejarah pengusiran Kaum Yahudi diluar wilayah tanah arab;

  • Di England, King Edward telah menghalau Yahudi beramai-ramai pada 1290.
  • Di Perancis, King Phillip telah menghalau mereka dari Perancis pada tahun 1306. Menurut fakta sejarah, Raja Phillip kemudiannva telah membenarkan sebahagian daripada mereka untuk pulang ke Perancis selepas itu, tetapi keputusan diambil untuk menghalau semula mereka pada tahun 1394.
  • Di Hungary, golongan Yahudi telah dibuang negara beramai-ramai. Tetapi mereka memberanikan diri pulang semula sebelum dihalau kembali pada 1582.
  • Di Belgium, mereka dihalau beramai-ramai pada tahun 1370.
  • Di negara Czechoslovakia pula, puak Yahudi dihalau pada tahun 1380. Mereka kembali semula untuk bermastautin pada tahun 1592. Malangnya pada tahun 1744, Queen Maria Theressa telah mengarahkan agar dihalau semula golongan Yahudi tersebut.
  • Di Austria, Raja Bright ke-5 telah menghalau mereka dari negara itu pada 1420.
  • Di Holland, mereka dihalau dari Outricht pada tahun 1444.
  • Di Itali, mereka dihalau dari Napoli dan Sardina pada tahun 1540.
  • Di Jerman, golongan Yahudi dihambat dari Bavaria pada tahun 1551. Kemudian telah berlaku penindasan secara berterusan ke atas mereka oleh masyarakat berfahaman Nazi. Beratus ribu Yahudi telah terkorban dalam keganasan itu.
  • Di Rusia pula, rakyat tempatan telah berkerjasama menghalau orang-orang Yahudi pada tahun 1510. Golongan Yahudi beransur-ansur pulang selepas itu dengan harapan penduduk tempatan telah memaafkan mereka. Namun begitu, tekanan masih berterusan sehingga tentera Rusia turut masuk campur untuk menyembelih mereka beramai-ramai di Ukraine sepanjang tahun 1919.

Sikap merekalah yang menjadi punca kepada apa yang berlaku pada mereka itu. Malah mereka juga telah merosakkan Kitab Taurat dan mentafsirkan dengan sesukahati. Kitab Taurat ditafsirkan melalui Kitab Talmud mereka yang mengariskan beberapa perkara yang jelas menunjukan sikap Yahudi yang tidak akan berbaik dengan mana-mana Bangsa sampailah Kiamat.

Antara Perkara yang Disebut dalam Talmud:

  • Pemilikan harta-harta oleh selain Yahudi adalah tidak sah. Jadi sesiapa sahaja di kalangan Yahudi boleh merampas hak tersebut.

  • Allah SWT (SWT) menganugerahkan ke atas mereka hak untuk bertindak sesuka hati ke atas bangsa-bangsa lain.

  • Kedudukan Yahudi ke atas bangsa-bangsa lain sama seperti kedudukan manusia ke atas binatang. Bangsa-bangsa lain memiliki sifat-sifat kebinatangan. Tiada siapa yang dapat mengajar mereka melainkan Yahudi.

  • Riba diharamkan sesama Yahudi, tetapi dihalalkan kepada selain mereka. Malahan menurut perlembagaan Talmud itu, HARAM memberikan pinjaman kepada bangsa lain tanpa dikenakan riba.

Seterusnya kita juga wajar mengambil peringatan yang telah diwasiatkan oleh Rasulullah tentang peristiwa hari Kiamat nanti dimana satu-satunya bangsa yang akan mendokong pemikiran dan perjuangan Dajjal adalah Bangsa Yahudi.

Nah! disitu sudah jelas bahawa Yahudi akan terus bermusuh dengan Islam dan seluruh dunia hingga Kiamat.

Pemimpin-pemimpin Yahudi kini tahu akan wasiat Rasulullah ini dan mereka sudah bersedia dengan membina Tembok yang tinggi untuk memisahkan mereka dengan wilayah Palestine dan negara lain yang bersempadan dengannya.

Mereka juga mengumpulkan senjata dan menyebarkan pelobi-pelobi mereka yang merupakan jurudakwah Dajal bagi mendapatkan sokongan serta melemahkan pimpinan Islam yang ada hari ini.

Mereka sedar bahawa Umat Islam yang berpecah tidak akan mampu untuk menentang mereka, maka melalui PBB mereka berjaya mmempengaruhi dunia setelah agen mereka Amerika dilantik sebagai salah satu kuasa Veto khususnya dalam Majlis Keselamatan PBB.

Kita lihat apa yang berlaku baru-baru ini. Peperangan yang dilancarkan Yahudi di Palestine telah dirancang lebih awal dimana saat Presiden Bush bakal berundur mereka mengebom wilayah Gaza.

Dalam tempoh itu mereka mempergunakan Amerika bagi melengah-lengahkan Pemimpin OIC dengan cuba mengadakan pelbagai mesyuarat dan rundingan bagi melakukan resolusi gencatan senjata. Menanti mesyuarat itu berlangsung, umat Islam Palestine di Gaza terus diganyang hingga lebih seribu nyawa yang tidak berdosa terkorban

Bila Presiden Bush bersedia untuk menyerahkan jawatan kepada Obama Yahudi mulai menunjukan minat untuk mengadakan gencatan senjata dengan bersyarat.

Namun jika di dengar ucapan Perdana Menteri Israel, Ehud Olmert dan Menteri Luarnya, Tzipi Livni saat tentera menganyang Umat Palestine memang menyakitkan hati.

Mereka sememangnya berdendam dan mahu membunuh setiap keturunan Palestine yang ada yang atas alasan mengancam negara mereka.

Sedarkah kita bahawa sasaran mereka selepas Palestine adalah negara Iran, Jordan. syiria dan seluruh negara yang dihuni majoriti umat Islam termasuklah Malaysia.

Mereka sengaja mencari pasal untuk berperang kerana itulah yang mereka wajar lakukan sebagai memenuhi hasrat yang terkandung dalam Kitab Talmud yang diciptakan oleh nenek moyang mereka.

Dalam masa yang sama Amerika mengambil peluang menjual senjata kepada mereka dan sebagai imbalan kaum Yahudi ini menaja program ekonomi Amerika melalui penguasaan mereka yang begitu aktif. Pergerakkan Fremason yang terkenal menjadi tulang belakang kekuatan Yahudi di luar Israel.

Pergerakkan inilah yang mengumpulkan dana dan melahirkan ramai tokoh politik, ekonomi dan pemikir yang berbangsa Yahudi dan berfahaman Yahudi.

Oleh itu, permusuhan terancang ini tidak akan berhenti walaupun atas nama apa sekalipun. Mereka sudah sedia membawa peperangan hari ini hingga hari Kiamat. Mereka sudah tahu tempat mereka dineraka bersama Dajjal, maka dengan bersungguh mereka cuba meruntuhkan kesatuan dan pengaruh Islam di dunia ini.

Semoga kita akan terus bersedia untuk menyembelih bangsa yahudi selagi mana mereka tidak akan berhenti memusuh kita. Sesungguhnya tiada cara lain untuk mengajar mereka erti kemanusian melainkan dengan menyembelih mereka seperti haiwan buruan.

Usaha perdamaian dimeja rundingan hanya membuang masa dan duit kerana Rasulullah sudah memperjelaskan pada kita bahawa pelampau Yahudi ini akan terus memusuhi dan menyerang umat Islam hinggalah hari akhirat.

Semoga Allah menguatkan keazaman dan mengukuhkan keyakinan kita untuk menanti ruang Jihad Fisabilillah yang pastinya mampu mengalahkan kaum Yahudi ini. Janganlah sesekali kita lupa dan berdiam diri dari mencari jalan ke sana.

Ingat! mati itu hanya sekali, maka jadikannya ia sebuah kematian kerana Allah atas jalan Jihad Fisabilillah bukan kerana kematian yang sia-sia.

Sumber : PEOPLEARMY

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

PENYOKONG BLOG SEJARAH

PENAFIAN :

Penulis blog tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang kehilangan, kerugian atau kerosakan yang diakibatkan oleh penggunaan maklumat yang dicapai daripada mana-mana bahagian dalam laman blog ini. Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster dan/atau Lain-Lain Penulis.