ENJIN CARIAN BAHAN

Isnin, 17 November 2008

SELAMAT BERJUANG !!!!

Khusus kepada pelajar SMKDARY dan semua pelajar yang dikasihi,

Cabaran STPM tersangatlah hampir. Saya ucapkan selamat berjuang dalam perjuangan kecil ini. Ingat, segala tarikh peperiksaan ! Buat yang terbaik khususnya Sejarah 1. Saya iringi dengan doa yang berterusan kepada ALLah s.w.t.

Ini bermakna perpisahan di antara kamu semua sebagai pelajar sekolah juga semakin hampir. Zaman persekolahan.....suatu zaman yang sangat indah yang takkan kamu alami lagi. Kamu akan merasai kesedihannya......bahkan saya sendiri turut merasainya kerana saya rasa ukhuwah antara kita sangat rapat.

Perpisahan mungkin menyedihkan tetapi biarlah dalam keredhaan Allah. Ingatlah segala pesanan saya dan semua guru lain. Maaf dan memaafkanlah sesama kita..... Semoga berjaya dan diredhai Allah !

"SELAMAT BERJUANG............."

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

PENYOKONG BLOG SEJARAH

PENAFIAN :

Penulis blog tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang kehilangan, kerugian atau kerosakan yang diakibatkan oleh penggunaan maklumat yang dicapai daripada mana-mana bahagian dalam laman blog ini. Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster dan/atau Lain-Lain Penulis.