ENJIN CARIAN BAHAN

Memuatkan ...

Isnin, 1 September 2008

SELAMAT BERPUASA....

Selamat menyambut bulan Ramadhan alMubarak.

Semoga kita diberi keberkatan dan petunjuk setiap masa. Minggu ni saya agak sibuk. Mula hari Sabtu sibuk dengan LADAP dan ada program kat surau. Tambah kepenatan dan malam kita nak bertarawih dan tadarus. Malam Akademi Nasyid nasyid tu pun saya tak dapat tengok sebab ada program surau. Tapi tak pe, Azhan menang !

Bulan puasa ni kalau tak betul gaya, mata nak tidur je. Kontrollah ye. Tambah pulak bagi pelajar 6 Atas, akan diadakan Peperiksaan Percubaan Selaras Negeri Perak. Buat yang terbaik !

Moga kita mendapat keberkatan dan kejayaan. Insyaallah.

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

PENYOKONG BLOG SEJARAH

PENAFIAN :

Penulis blog tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang kehilangan, kerugian atau kerosakan yang diakibatkan oleh penggunaan maklumat yang dicapai daripada mana-mana bahagian dalam laman blog ini. Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster dan/atau Lain-Lain Penulis.