ENJIN CARIAN BAHAN

Selasa, 19 Ogos 2008

SKANDAL SEKS PEMIMPIN ??????????

Fikir sejenak tentang tamadun manusia sekarang ..........apa sudah jadi dengan politik Malaysia ? Skandal melibatkan seks menjadi antara percaturan penting untuk menjatuhkan lawan masing-masing, tak kira dari pihak pemerintah atau pembangkang. Saya fikir ramai yang pening kepala dan keliru dengan hal ini.

Bagi saya, anda semua perlu ambil tahu senario politik yang berlaku dalam negara kita. Bukan soal minat politik atau tidak, tetapi sebagai warganegara Malaysia kita perlu peka hal sebegini supaya dapat membuat pertimbangan masing-masing.

Memang bagi pelajar Tingkatan 6, anda belum layak berpolitik. Cuma bagi saya anda perlu ada ilmu tentang keadaan semasa supaya tidak hanya dengar cakap orang, atau lebih teruk lagi diperkudakan orang. Lagipun dalam masa beberapa tahun akan datang, anda telah layak mengundi.

Sayangilah negara kita.............

Berita tentang politik Malaysia di Indonesia..........

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kalo pemimpin banyak yang salah laku seks, tak heran ler remaja Melayu Malaysia pun banyak salah laku seks. Kepimpinan melalui teladan....

Tanpa Nama berkata...

saya stuju 200 pratus...

Related Posts with Thumbnails

PENYOKONG BLOG SEJARAH

PENAFIAN :

Penulis blog tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang kehilangan, kerugian atau kerosakan yang diakibatkan oleh penggunaan maklumat yang dicapai daripada mana-mana bahagian dalam laman blog ini. Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster dan/atau Lain-Lain Penulis.