ENJIN CARIAN BAHAN

Khamis, 14 Ogos 2008

MUHASABAHLAH DIRI KITA........

STPM 2008 makin hampir. Sejak dari awal tahun saya telah minta kamu semua membetulkan bearing masing-masing agar tepat menuju " STPM". Apa yang penting ialah pemupukan sikap kamu , tentunya sikap positif. Ia yang akan mempastikan paradigma kamu betul.

Kamu kena kenal siapa diri kamu dan tugas kamu sekarang. Baru kamu sedar diri. Jangan semakin dewasa tetapi pemikiran macam budak darjah enam. Isu yang saya tulis tentang cinta monyet sepatutnya tak berbunyi lagi. Saya ingat kamu semua dah faham. Tapi masih ada yang tak reti-reti lagi.

Maknanya, saya dan guru-guru lain yang perihatin dengan masa depan anak muridnya masih belum dominan pengaruhnya. Pengaruh kehaiwanan masih kuat yang dibawa oleh diri kamu dan 'orang' tertentu.( ?????).

Fikirkanlah .........
Fikirkanlah demi Masa Depan Diri, Agama, Bangsa dan Negara..... Dunia dan Akhirat.

Dengar dan hayatilah............


1 ulasan:

fairus berkata...

ciku sejarah ajar bearing...terror tuh!!!;)

Related Posts with Thumbnails

PENYOKONG BLOG SEJARAH

PENAFIAN :

Penulis blog tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang kehilangan, kerugian atau kerosakan yang diakibatkan oleh penggunaan maklumat yang dicapai daripada mana-mana bahagian dalam laman blog ini. Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster dan/atau Lain-Lain Penulis.