ENJIN CARIAN BAHAN

Sabtu, 26 Julai 2008

Akademi Nasyid

8.10 malam

Malam Ahad ni cadang nak relax je. Buka TV9 nak tengok Akademi Nasyid. Tapi online kejaplah......

Siang tadi adalah hari persekolahan ganti. Ramai budak tak datang, termasuk budak tingkatan 6. Beberapa budak keluar pergi pekan sehari kat Bota. Pelik, dah tau tak leh keluar, pegi juga. Macam le pekan sehari tu yang terakhir kat Bota ni.

Beberapa budak 6 AH menyapa, " pedih " katanya. Tentu pasal tulisan saya. Niat saya bukan nak menghebohkan seluruh dunia hal kelas kamu, tapi menuntut kamu buat perubahan ke arah lebih positif. OK, harap kamu semua memahaminya.

Doa saya, kamu semua terus maju jaya dalam semua bidang.

Nasyid.....Hiburan Mendidik Jiwa.

video

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

PENYOKONG BLOG SEJARAH

PENAFIAN :

Penulis blog tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang kehilangan, kerugian atau kerosakan yang diakibatkan oleh penggunaan maklumat yang dicapai daripada mana-mana bahagian dalam laman blog ini. Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster dan/atau Lain-Lain Penulis.